Mit tegyél, ha meghibásodik a készülék?

fontos információk apróbetűk nélkül

v

1. Kapcsolat felvétel

Vedd fel Velünk a kapcsolatot e-mailen vagy pedig telefonon keresztül. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a leghamarabb megoldjuk a problémádat!
Tovább a kapcsolat oldalra»»
b

2. Szervizlap kitöltése

Töltsd ki a szervizlapunkat és mellékeld a telefon mellé, kitöltve, aláírva. Ne felejtsd el a garanciajegyet is mellékelni.

Szervizlap letöltése»»

3. Készülék eljuttatása

Személyesen vagy pedig postával, futárral. Szükség esetén 2000 Ft-ért futárt tudunk küldeni. Fontos információ: utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

Tovább a kapcsolat oldalra»»

4. Készülék javítása

A készülék kivizsgálása után javítjuk a készüléket ha szükséges. Javítás után a készülék személyesen átvehető az irodánkban vagy futárszolgálattal küldjük ingyenesen.

Milyen garanciális csomagjaink vannak?

válassz igényeid szerint

E

Apple termékek esetén

Normál: 1 év teljes körű forgalmazói (korlátozott darabszámú készlet) kérlek érdeklődj.

Kiterjesztett: 2 év (1 év teljes körű gyártói + 1 év szoftver). Akár aznap átvehető, kiszállítás 1-3 munkanapon belül.

E

Egyéb gyártók termékeinél

Normál: 1 év teljes körű forgalmazói (korlátozott darabszámú készlet) kérlek érdeklődj.

Kiterjesztett: 2 év (1 év teljes körű forgalmazói + 1 év szoftver). Akár aznap átvehető, kiszállítás 1-3 munkanapon belül.

Extra2 év teljes körű forgalmazói garancia. Akár aznap átvehető, kiszállítás 1-3 munkanapon belül.

Általános kérdések & válaszok

apróbetük nélkül

Hol érvényes a Garancia?
A garancia a vásárlás napján aktiválódik és kizárólag a netmobil.hu (mint szolgáltató) érvényesíthető.
A garanciajegyet meg kell őrizni?
A garancia csak garanciajeggyel érvényesíthető, ezért a jótállás idejéig meg kell őrizned azt! A garanciajegy elvesztése, átírása, módosítása a garancia megszűnésével jár!
Mire nem vonatkozik a garancia?
A garancia kizárólag a készülékre vonatkozik, az Apple termékeknél a kiegészítőkre is, amennyiben nincsen rajtuk külső sérelem, más gyártók termékeinél pedig korlátozott esetekben (például: sorozatgyártási hibák), a gyártók által előírt garanciális lépések a követendőek.
Lehet cserélni a készüléket?
Vásárlástól számított 72 órán belül van lehetőség a készülék cseréjére, amennyiben rendeltetésszerű használat mellett hibája keletkezik. A csere feltételei:

A termék sérülésmentes
– nem lehet ázott, ütődés, fizikai és/vagy mechanikus sérülés, töltő csatlakozó sérülése-deformáltsága, illetve leszakadása a panelről, melynek következtében nem tölt a készülék. A gyári szoftvert nem lehet módosítani, törölni, feltörni vagy otthoni szoftverfrissítésből fakadó szoftverhibás (pl.: a készülék nem kapcsol be).

Bármelyik feltétel hiánya esetén a terméket kizárólag javításra tudjuk átvenni és cserére nincsen lehetőség.

72 óra elteltével a termékre javítási garancia vonatkozik a fent említett feltételekkel.

Mi szükséges a garanciális ügyintézéshez?
A szervizbe komplett készüléket kell beküldenünk, ezért a garanciális javításnál szükségünk van a garanciajegyre valamint készülékre és annak minden tartozékára (gondosan becsomagolva, nem szükséges a gyári doboz). A készülék forgalmazóhoz való visszajuttatásáról minden esetben telefonos egyeztetés után az ügyfél gondoskodik.

Kizárólag sértetlen és nem utánvétes csomagot veszünk át.

 A készüléket a javítás után díjmentesen visszaküldjük a postázási címedre.